کرسی رایانه(فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی)

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی

کرسی رایانه(فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی)

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان

چهاردمین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر در اصفهان در حالی به کار خود پایان داد که حضور شرکت های داخلی و خارجی و توجه بازدیدکنندگان نسبت به سالهای گذشته به مراتب بیشتر و بهتر شده بود. این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاههای اصفهان به مدت ۵ روز برگزار شد، گام بسیار خوبی برای هرچه بهتر برگزار شدن الکامپ و همچنین گسترش و استقبال مردم از تکنولوژی روز در شهرستان ها بوده است.

مهندس سهیل سوادی نماینده کرسی رایانه در این نمایشگاه گفت: امسال نمایشگاه اصفهان به مراتب از نظر کیفی و کمی در سطح بالاتر و بهتری برگزار شد و این نشان دهنده نگاه مثبت مسئولین و برنامه ریزان استان به این امر در سطح استان می باشد. 

 

وی حضور شرکت کرسی رایانه را در این نمایشگاه مهم خواند و گفت: شرکت کرسی رایانه با مدیریت مهندس نصراللهی با این هدف که در هر جا کرسی توان خدمت به مردم را داشته باشد، حضور دارد.

سوادی در خصوص نزدیکی این نمایشگاه به نمایشگاه الکامپ تهران گفت: هر دوی این گردهمایی ها برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا ارائه خدمات و کمک به خریداران در صنعت IT از اهداف و شعارهای کرسی رایانه است.

وی در خصوص برنامه های جدید کرسی رایانه در بازار گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته فروش تمامی برندهای لپ تاپ با گارانتی کرسی رایانه در اختیار خریداران قرار می گیرد.

سهیل سوادی در پایان گفت: استفاده از تکنولوژی روز دنیا حق فرد به فرد مردم کشورمان است و کرسی رایانه با تمام سعی برای رسیدن و عملی شدن این هدف سعی خود را می کند. 

 

  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد