کرسی رایانه(فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی)

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی

کرسی رایانه(فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی)

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی

مدیر پروژه ملی هر ایرانی یک رایانه: داشتن کامپیوتر ارزان حق همه

مدیر پروژه ملی هر ایرانی یک رایانه: داشتن کامپیوتر ارزان حق همه است 

 

 

کارو کارگر

مدیر عامل شرکت کرسی رایانه، با تأکید بر فرهنگ سازی در بین همه اقشار جامعه، گفت: هدف ما این است که هر خانواده ایرانی در منزل خویش یک رایانه داشته باشد.

محمد نصراللهی، در یک نشست مطبوعاتی ضمن تشریح پروژه ملی هر ایرانی یک رایانه، اظهار داشت:

پس از دو سال برنامه ریزی توانستیم از ابتدای سال جاری این پروژه را اجرا کنیم، به این معنی که فروش کامپیوتر را  با اقساط ماهیانه ۱۹ هزار تومان و بدون پیش پرداخت آغاز کردیم.

وی، با بیان آن که کامپیوتر ارزان و مرغوب شعار نیست، خاطر نشان کرد: مثلث ترسیمی شرکت کرسی رایانه شامل مرغوبیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش است که بدون شک به آن عمل می‌کند.

نصراللهی،  با اشاره به خدمات پس از فروش این شرکت که شامل گارانتی تعویض بدون قید و شرط، گارانتی استرداد بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش است برای عرضه به مشتری به صورت همیشگی خواهد بود، تصریح کرد: در صورت درخواست خریداران، ارتقاء سیستم را تا چندین سال پس از فروش به قیمت روز قطعه انجام خواهیم داد.

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، در خصوص فعالیت نمایندگی‌های کرسی رایانه در کشور با بیان این که هم اکنون ۴۰ دفتر نمایندگی در تهران و سایر استان ها فعال است، یادآور شد: در شهرستان‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در تأمین قطعات به صورت مستقل از تهران عمل کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان باشند.

نصراللهی، با اشاره به وضعیت خدمات پس از فروش در کشورهای توسعه یافته، گفت: در این کشورها برای خدمات پس از فروش استانداردهایی در نظر گرفته‌اند که فروشندگان نمی‌توانند از آن تخطی کنند، این استانداردها در واقع حافظ منافع مصرف کنندگان است به طوری که هر فروشنده ملزم خواهد بود محصولی را که در اختیار خریداران قرار می‌دهد نسبت به کمیت و کیفیت آن بی‌تفاوت نبوده و تحت هر شرایطی بتواند انتظارات آن‌ها را براورده کند.

مدیر پروژه ملی هر ایرانی یک رایانه، داشتن کامپیوتر ارزان را حق همه دانست و با بیان اینکه امروز کامپیوتر تحولات اساسی در زندگی اجتماعی مردم بوجود آورده و نقش بالائی را در اقتصاد کشور ایفاء می‌کند، گفت: داشتن کامپیوتر برای هر یک از افراد جامعه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد