کرسی رایانه(فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی)

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی

کرسی رایانه(فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی)

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی

مدیر پروژه ملی “هر ایرانی یک رایانه” خبر داد: عرضه رایانه ارزان

مدیر پروژه ملی “هر ایرانی یک رایانه” خبر داد: عرضه رایانه ارزان و با کیفیت در کشور  

 

مدیر عامل شرکت کرسی رایانه اظهار داشت: پس از دو سال برنامه ریزی توانستیم از ابتدای سال جاری پروژه ملی “هر ایرانی، یک رایانه” را اجرا کنیم و هدف ما این است که هر خانواده ایرانی در منزل خویش یک رایانه داشته باشد.

محمد نصراللهی در جمع خبرنگاران افزود: برای تحقق این امر، فروش رایانه را با اقساط ماهانه ۱۹ هزار تومان و بدون پیش پرداخت آغاز کردیم. او افزود ما می‌گوئیم محصول را ببرید، امتحان کنید، تا پنج روز بدون دریافت هیچ خسارتی، پس می گیریم و اگر نقصی پیدا کرد تا مدت یکسال عوض می کنیم زیرا اعتقاد داریم که در هر حالتی حق با مشتری است. محمد نصراللهی افزود: به همین منظور کرسی، مثلثی را ترسیم کرده و به آن عمل می‌کند؛ سه رأس این مثلث شامل مرغوبیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش است.

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران ادامه داد: در زمینه خدمات پس از فورش نیز گارانتی تعویض بدون قید و شرط، گارانتی استرداد بدون قید وشرط و خدمات پس از فروش دائم را به مشتریان خود عرضه می‌کنیم و در صورت درخواست خریداران کرسی، ارتقاء سیستم را تا چندین سال پس از فروش با قیمت روز قطعات انجام خواهیم داد. او اضافه کرد در حال حاضر نیز ۴۰ دفتر نمایندگی را در تهران و سایر استان‌ها فعال کرده و به‌گونه ای برنام ریزی کرده‌ایم که در تأمین قطعات به صورت مستقل از تهران عمل کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو باشند. نصراللهی با اشاره و وضعیت خدمات پس از فروش در کشورهای توسعه یافته تصریح کرد: در این کشورها برای خدمات پس از فروش استانداردهایی در نظر گرفته اند که فروشندگان نمی توانند از آن تخطی کنند، این استانداردها در واقع حافظ منافع مصرف کنندگان هستند به طوری که هر فروشنده را ملزم می‌کند محصولی را که در اختیار خریداران قرار می‌دهد نسبت به کم و کیف آن محصول، پس از ف روش بی تفاوت نباشد و تحت هر شرایطی بتواند انتظارات آنها را برآورده کند. مدیر عامل شرکت کرسی رایانه با بیان اینکه امروزه رایانه تحولاتی اساسی در زندگی اجتماعی مردم بوجود آورده و نقش بالایی را در اقتصاد کشور ایفاء می‌کند، خاطر نشان کرد برخورداری از این تکنولوژی برای هر یک از افراد جامعه بویژه جوانان ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در نتیجه وظیفه کسانی چون ما که در کار تأمین این نیاز اساسی برای مردم هستیم، این است که شرایطی را فراهم آوریم تا همه افراد از این دستاورد بزرگ بشری بهره‌مند شوند، او تصریح کرد: فلسفه وجودی کرسی از این اصل ریشه می‌گیرد که اگر هدف از ورود به بازار کسب سود بالا از راه فروش انواع رایانه به اقشاری است که درآمد بالائی دارند، پس کسانی که بودجه پایینی دارند چه باید بکنند؟ آیا باید از خرید کامپیوتر صرف نظر کنند؟ در نتیجه فروش یک رایانه به چندین برابر قیمت کاری غیر اقتصادی است و همان دستگاه را با ده درصد سود فروختن ما را راضی می‌کند و به رضایت خاطری می‌رساند که دنبال آن هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد