کرسی رایانه(فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی)

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی

کرسی رایانه(فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی)

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی

مدیر شرکت کرسی رایانه: داشتن یک کامپیوتر، حق تمام ایرانی‌هاست

مدیر شرکت کرسی رایانه: داشتن یک کامپیوتر، حق تمام ایرانی‌هاست  

fanavaran-12-10-85.jpg

 

پس از دو سال برنامه‌ریزی توانستیم از ابتدای سال جاری پروژه ملی ” هرایرانی یک کامپیوتر” را اجرا کنیم و هدف ما این است که هر خانواده ایرانی در منزل خویش یک رایانه داشته باشد.

فناوران – محمد نصراللهی، مدیر پروژه ملی هر ایرانی یک رایانه، با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: به منظور تحقیق این طرح فروش رایانه را با اقساط ماهیانه ۱۹۰ هزار ریال و بدون پیش پرداخت آغاز کردیم. وی اظهار اشت: در این پروژه مشتریان می‌توانند محصول را تحویل گرفته و امتحان کنند و در صورت عدم رضایت تا پنج روز بدون دریافت هیچ خسارتی، آن رایانه را پس می‌گیریم، همچنین چنانچه محصول خریداری شده نقصی پیدا کرد تا یک سال آن را عوض خواهیم کرد چرا که معتقدیم در هر حالتی حق با مشتری است.

نصراللهی به همین منظور، این شرکت مثلثی را ترسیم کرده که به برنامه‌های آن عمل می‌کند؛ سه رأس این مثلث شامل مرغوبیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش است. وی در خصوص خدمات پس از فروش و گارانتی تعویض بدون قید و شرط گفت: ما در این طرح گارانتی استرداد بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش دایم را به مشتریان خود عرضه می کنیم و در صورت درخواست خریداران کرسی، ارتقاء سیستم (رایانه) را تا چندین سال پس از فروش با قیمت روز قطعات انجام خواهیم داد.
عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۴۰ دفتر نمایندگی در تهران و سایر استان‌ها فعال شده است و در شهرستان‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده ایم که در تأمین قطعات به صورت مستقل از تهران عمل کنند به طوری که در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگو باشند. وی با اشاره به وضع خدمات پس از فروش در کشورهای توسعه یافته، تصریح کرد: در این کشورها برای خدمات پس از فروش استانداردهایی در نظر گرفته‌اند که فروشندگان نمی‌‌توانند از آن تخطی کنند، این استاندردها در واقع حافظ منافع مصرف کنندگان است و فروشنده را ملزم می‌کند محصولی را که در اختیار خریداران قرار می‌دهد نسبت به کم و کیف آن محصول، پس از فروش بی تفاوت نباشد و تحت هر شرایطی بتواند انتظارات آنها را برآورده کند.

مدیر عامل کرسی‌رایانه با بیان اینکه امروزه کامپیوتر تحولاتی اساسی در زندگی اجتماعی مردم بوجود آورده و نقش بالائی را در اقتصاد کشور ایفا می کند، تأکید کرد: برخورداری از این تکنولوژی برای هر یک از افراد جامعه به به خصوص جوانان امری اجتناب ناپذیر است و در نتیجه وظیفه کسانی چون ما که در تأمین این نیاز اساسی برای مردم هستیم این است که شرایط را فراهم آوریم تا تمام افراد از این دستاورد بزرگ بشری بهره‌مند شوند.

نصراللهی در پایان در خصوص فلسفه وجودی شرکت کرسی رایانه خاطر نشان کرد: چنانچه هدف از ورد به بازار کسب سود بالا از راه فروش انواع کامپیوتر به اقشاری است که درآمد بالائی دارند، پس کسانی که بودجه پائینی دارند چه باید بکنند؟ آیا باید از خرید کامپیوتر صرف نظر بکنند؟ در نتیجه فروش یک کامپیوتر به چندین برابر قیمت کاری غیر اقتصادی است و همان دستگاه را با ۱۰ درصد سود فروختن ما (کرسی رایانه) را راضی می کند و به رضایت خاطری می‌رساند که به دنبال آن هستیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید چابکی چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 http://www.sour3.com

سلام
بازم مثل همیشه بهترین هستی . عالی بود .
. امیدوارم همیشه به روز باشی
به سایت منم بیا

www.it2.ir
منتظرم دیر نیای
Yahoo ID : binalod2006

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد