کرسی رایانه(فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی)

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی

کرسی رایانه(فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی)

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی

رزومه کرسی

با سلام

کرسی رایانه با بیش از بیست سال تجربه در صنعت کامپیوتر در آمریکا و اروپا با سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای اولین‌بار در ایران اقدام به تولید انبوه رایانه نموده است و به مصرف کنندگان اطمینان می دهد که کامپیوترهای کرسی را از مرغوبترین قطعات ثبت شده با بالاترین استاندارد سرویس دهی و نازلترین قیمت موجود، به بازار ارائه نماید.

مزایای ثبت شده در کرسی:

1-    تولید انبوه:

با توجه به اینکه قطعات کامپیوتر حساس بوده و دست به دست شدن این قطعات باعث کوتاهی عمر آنها می شود در نتیجه با تولید انبوه کیفیت برتر، قیمت کمتر و همچنین اصلی بودن قطعات تضمین می گردد.

2-   گارانتی تعویض بدون قید و شرط:

کلیه قطعاتی که در سیستمهای کرسی رایانه وجود دارند توسط کرسی رایانه گارانتی شده اند که در صورت بروز هرگونه اختلال به مدت یک سال تمام از تاریخ فاکتور فروش به صورت رایگان تعویض می گردد، در صورتی که قطعه معیوب به علت کمبود در بازار یافت نشود کرسی رایانه قطعه مشابه و یا بالاتر از آن را بدون دریافت وجه اضافی در اختیار مشتری قرار خواهد داد و یا نسبت به تعمیر آن اقدام خواهد نمود.

3-  گارانتی استرداد بدون قید و شرط:

برای اطمینان از قیمت و کیفیت، سیستمهای خریداری شده به مدت 5 روز بدون سوال در سراسر ایران پس گرفته می‌شود.

4-  ضمانت دائم:

پس از اتمام مدت گارانتی بدون قید و شرط در صورت بروز هرگونه مشکل سخت افزاری در سیستم خریداری شده، فقط قیمت قطعه معیوب بدون هیچ گونه وجه اضافی دریافت می گردد و در صورت بروز مشکلات نرم افزاری سیستم به حالت اولیه بازگردانده می شود.

5-  قابلیت ارتقای سیستمهای کرسی به قیمت قطعه:

کامپیوترهای کرسی مادام العمر دارای خدمات پس از فروش می باشند و در صورت نیاز به ارتقاء فقط قیمت قطعه از خریدار دریافت می شود .

6-  فروش اقساطی 24 ماهه:

(قسط اول+ قسط آخر+ آبونمان+ 3% مالیات بر ارزش افزوده) در ابتدا به صورت نقد و الباقی اقساط به صورت ماهانه در 22 قسط دریافت می گردد.

نکته:  هرماه با پرداخت 2 قسط اضافه یک قسط رایگان دریافت کنید.

7-  تعدادی از سازمان های شاخص که کرسی رایانه با آنان همکاری نزدیک و صمیمانه دارد.

اداره کل دادگستری- تعاونی مجلس شورای اسلامی- وزارت امور خارجه – دانشگاه علوم پزشکی – وزارت راه و ترابری – تدارکات بانک تجارت – فروشگاه های زنجیره ای اتکا – نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ( ناجا )-          تعاونی شرکت مینو و صنایع بهشهر و ........

8-  گستردگی نمایندگی ها :

فروش کامپیوترهای کرسی در سراسر ایران توسط فروشگاه های معتبر و نمایندگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد