کرسی رایانه(فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی)

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی

کرسی رایانه(فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی)

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی

داشتن یک رایانه ارزان قیمت، حق همگانی است

مدیر پروژه ملی هر ایرانی یک رایانه: داشتن یک رایانه ارزان قیمت، حق همگانی است 

 

 

 

روزنامه حمایت 

گروه اقتصادی- میثم پور پاشا- پس از دو سال برنامه ریزی توانستیم از ابتدای سال جاری پروژه ملی “هر ایرانی، یک رایانه”  را اجرا کنیم و هدف ما این است که هر خانواده ایرانی در منزل خویش یک رایانه داشته باشد.

محمد نصراللهی مدیر پروژه ملی هر ایرانی یک رایانه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: به منظور تحقق این طرح فروش رایانه را با اقساط ماهیانه ۱۹۰ هزار ریال و بدون پیش پرداخت آغاز کردیم. وی اظهار داشت: در این پروژه مشتریان می‌توانند محصول را تحویل گرفته و امتحان کنند و در صورت عدم رضایت تا پنج روز بدون دریافت هیچ خسارتی، آن رایانه را پس می گیریم، همچنین چنانچه محصول خریداری شده نقصی پیدا کرد تا یکسال آن را عوض خواهیم کرد چرا که معتقدیم در هر حالتی حق با مشتری است.

نصراللهی به همین منظور، این شرکت مثلثی را ترسیم کرده است که به برنامه های آن عمل می کند. سه رأس این مثلث شامل مرغوبیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش است.

وی در خصوص خدمات پس از فروش و گارانتی تعویض بدون قید و شرط گفت: ما در این طرح گارانتی استرداد بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش دائم را به مشتریان خود عرضه می کنیم و در صورت درخواست خریداران کرسی، ارتقاء سیستم (رایانه) تا چندین سال پس از فروش با قیمت روز قطعات انجام خواهیم داد.

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۴۰ دفتر نمایندگی در تهران و سایر استانها فعال شده است و در شهرستانها به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که در تأمین قطعات به صورت مستقل از تهران عمل کنند بطوریکه در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو باشند.

وی با اشاره به وضع خدمات پس از فروش در کشورهای توسعه یافته، تصریح کرد: در این کشورها برای خدمات پس از فروش استانداردهایی در نظر گرفته اند که فروشندگان نمی توانند از آن تخطی کنند، این استانداردها در واقع حافظ منافع مصرف کنندگان است و فروشنده را ملزم می کند محصولی را که در اختیار خریداران قرار می دهد نسبت به کم و کیف آن محصول، پس از فروش بی تفاوت نباشد و تحت هر شرایطی بتواند انتظارات آنها را برآورده کند.

مدیر عامل کرسی رایانه با بیان اینکه امروزه کامپیوتر تحولاتی اساسی در زندگی اجتماعی بوجود آورده و نقش بالایی را در اقتصاد کشور ایفاء می کند، تأکید کرد: برخورداری از این تکنولوژی برای هر یک از افراد جامعه بخصوص جوانان ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در نتیجه وظیفه کسانی چون ما که در کار تأمین این نیاز اساسی برای مردم هستیم این است که شرایطی را فراهم آوریم تا تمام افراد از این دستاورد بزرگ بشری بهره مند شوند. نصراللهی در پایان در خصوص فلسفه وجودی شرکت کرسی رایانه، خاطر نشان کرد: چنانچه هدف از ورود به بازار کسب سود بالا از راه فروش انواع کامپیوتر به اقشاری است که درآمد بالایی دارند، پس کسانی که بودجه پایینی دارند چه باید بکنند؟  آیا باید از خرید کامپیوتر صرف نظر بکنند؟ در نتیجه فروش یک کامپیوتر به چندین برابر قیمت کاری غیر اقتصادی است و همان دستگاه را با ۱۰ درصد فروختن ما را به رضایت خاطر می رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد